اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

فقط کافیست ۳۵ هزار تومان هزینه کنید تا بتوانید در گروه­‌های ۴ تا نهایت ۷ نفره، یک ساعت بازی All Escape کنید. خاص بودن سناریو در اتاق فرار کیج می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه‌ای بی تظیر از یک اتاق فرار ترسناک کسب کنید. یادتان باشد که با حضور در این اتاق فرار می‌توانید چالش معمایی را در کنار سناریو ترسناک سلاخی تجربه کنید. شما به راحتی می‌توانید دنیایی از چالش‌های فکری را در سناریوهای این اتاق فرار تجربه کنید.

  • به دنبال هیجانید؟ دوست دارید تجربه‌ای جدید با آدرنالین بالا را همراه اتفاقات رمزآمیز در ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران تجربه کنید؟ اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است.
  • اتاق فرار ترسناک، مثل صحنه یک فیلم ترسناک است که شما و تیمتان بازیگر اصلی ان هستید.
  • شما و هم تیمی‌هاتون بایستی توی مدت زمان محدود، استراتژی، روش‌های حل معما و وظایفی که به عهده شماست رو ارائه بدین.
  • در اسکیپ روم ترسناک مرسوم است که شما برای پیدا کردن بعضی سرنخها دستتان را داخل جاهای تاریک یا خطرناک کنید.

ندامتگاه یکسری دالان های پرپیچ و ترسناکی داشت که همیشه قتل های ترسناکش هم در آنجا رخ می داد. افزایش قتل های عجیب ندامتگاه و اینکه هیچکس نمی توانست کاری انجام دهد و بررسی ها هم بی نتیجه بود باعث شد این ندامتگاه برای همیشه تعطیل شود. داستان اتاق فرار بابایاگا هم براساس واقعیت است یا به عبارتی، همان شخصیتی که در اساطیر روس ها بوده و اروپایی را به وحشت انداخته. سالیان درازی است که همیشه کودکان و نوزادان به طرز عجیب و غریبی ناپدید می شوند و نه تنها پدر و مادرها بلکه پلیس هم هیچوقت نتوانستند به جایی برسند تا اینکه یک نفر زمانی که دخترش ناپدید می شود تصمیم میگیرد خودش به دنبال دخترش برود.

ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

اسکیپ تیم یکی از اتاق‌های فرار ترسناک در کرج محسوب می‌شود که سناریوهای بی عیب و نقصی ارائه می‌کند. کیفیت و جذابیت سناریو در اسکیپ تیم تاحدی است که می‌توان به بهترین شکل از آن لذت برد. جذابیت سناریو در کنار معماهای خاص و چاشنی ترس بهترین بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اسکیپ می تهران یکی از جذا‌ترین اتاق فرار های ترسناک در تهران است که می‌توانید ساعات خوشی را در آن بگذرانید. تنوع سناریو و لوکیشن برای برگزاری انواع اتاق فرار، از ویژگی‌های بارز این اتاق فرار در غرب تهران است. وقتی می ترسید ، تمرکز و عملکرد در حالت بیشینه توانایی شما بسیار دشوارتر است.

اتاق فرار جنگل نفرین شده

بعد از مدتی، جنازه پدر رعنا کنار رودخانه پیدا شد و همه تصور می کردند با کشته شدن پدر رعنا، کینه جن هم باطل شده اما اینگونه نبود. برای همین، مردم روستا صور می کردند اگر محل دفن جن را پیدا کنند و جن را آزاد کنند، طلسمش باطل می شود. در این روستا رعنا با شخصی با نام محمد علی آشنا می شود و محمد علی که روحش هم خبر ندارد رعنا همان دختری است که جن به دنبالش میگردد، عاشقش شده و از او خواستگاری می کند.

اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران می خواهید تجربه اتاق فرار وینچستر را داشته باشید، برای دسترسی به این اتاق فرار می بایست به منطقه تهرانپارس مراجعه کنید. در تهرانپارس نبش متروی فرهنگسرا خیابان نقدی را مشاهده می کنید در این خیابان نبش کوچه فکری به لوکیشن اتاق فرار وینچستر خواهید رسید. اتاق فرار سر به نیست به تازگی آپدیت شده و کلی آیتم ترسناک و هیجان انگیز را به پروسه بازی افزوده.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار