بایگانی‌های انواع باطری موتور سیکلت پارت موتور-مستر انرژی پلاس

از جمله مهمترین مواردی که در خرید باتری موتورسیکلت باید به آن توجه داشت می توان موارد زیر را ابعاد باتری، برندهای معتبر، کیفیت بدنه، میزان ولتاژ، تاریخ تولید، ضمانت نامه و غیره توجه کرد. در این راستا کاربران باید مدل های باتری موتورسیکلت را انتخاب کنند که می تواند سطح انرژی کافی را برای سیستم فراهم کند. پس از انتخاب باتری ، نوبت به تعویض باتری موتور سیکلت می رسد. جدا از برند، بهترین باتری مناسب موتور سیکلت شما همانیست که از نظر آمپر دقیقا نیاز موتور شما را برطرف کند. به طور کلی تمام باتری موتورها از نوع 12 ولت بوده، ولی بسته به نوع موتور، حجم پیشرانه، سیستم های الکترونیکی موتور و موارد دیگر که موجب مصرف انرژی الکتریکی می شوند، آمپر باتری مورد نیاز برای هر موتور متفاوت است. به طور کلی آمپر موتورسیکلت های موجود در بازار چیزی بین 2 تا 12 آمپر بوده که باتری متناسب با همین آمپر نیز در بازار وجود دارد.

مزیت دیگر خرید باتری موتورسیکلت از آرکا باتری این بوده که ارسال و نصب باتری توسط کارشناسان با تجربه آرکا باتری انجام شده که نکته مثبت این بوده که این خدمات هم به صورت رایگان به مشتری ارائه می mrenergyplus شود. باتری موتور سیکلت 9 آمپر 12 ولت صبا شرکت صبا باتری تنها تولید کننده باتری یو پی اس در ایران به صورت تمام اتوماتیک می باشد. این شرکت به تازگی از محصول جدید خود به نام باتری 9 آمپر اتمی مخصوص موتور سیکلت رونمایی نموده است.

  • بروز مشکل در تنظیم کننده‌های ولتاژ باتری موتور را دچار مشکل می‌کند.
  • اگر در هنگام تردد با موتورسیکلت خود متوجه شدید که باتری دچار مشکل شده است به ویژه زمانی که دور از یک تعمیرگاه موتورسیکلت هستید نگران نباید چند راه برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد.
  • تقریبا می‌توان گفت محصولی وجود ندارد که مستر کاسکت در زمینه کلاه کاسکت و موتورسیکلت و لوازم جانبی آن برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نکرده باشد.
  • باتری لیتیوم 6 ولت موتور سیکلت ما با عملکرد خوب و قیمت مناسب مورد علاقه کاربران در بازار قرار گرفته است.

جهت آشنایی بیشتر با این گونه باتری های مقاله ی ”باتری ژله ای چیست؟ ” را مطالعه نمایید. حتی ممکن است در برخی موارد موتورسیکلت شما به ناگهان خاموش شود. اگر اسید باتری با هر یک از موارد اشاره شده تماس داشته باشد، سطح مورد نظر را با حجم زیادی از آب شست و شو دهید. جهت آشنایی بیشتر با این گونه باتری های مقاله ی ” باتری ژله ای چیست؟ ” را مطالعه نمایید. از باتری های ژل اسید اغلب در دوچرخه هایی استفاده می شود که باتری باید در یک زاویه یا در کنار آن قرار بگیرد (به دلیل عدم حرکت اسید ژل به اطراف).

دیدگاه برای باتری موتور سیکلت صبا باتری 9آمپر

باطری موتور سیکلت از قطعات پر کاربرد و مهم موتور سیکلت میباشد که قطعا هر موتور سواری پس از مدتی نیاز به تعویض آن خواهد داشت. باتری موتورسیکلت لیتیوم 6 ولت از سلول های باتری درجه A ساخته شده است. از نظر اندازه کوچک ، وزن سبک و حمل آسان به عنوان منبع تغذیه پشتیبان است. باتری های ما توسط صنعت و همچنین ایمنی ملی تأیید شده اند ، بنابراین می توانید با اطمینان خرید و استفاده کنید.

با سلام،لطفا جهت مشاوره با واحد فروش صبا باتری تماس بگیرید. اما بیشترین جریان شارژ آن 1.5 آمپرساعت است یعنی شما با یک دستگاه شارژر تقریباً دو الی سه ساعت زمان نیاز خواهید داشت تا باتری به صورت کامل شارژ گردد. بله می توان در هنگام روشن بودن موتور سیکلت بدون باتری نیز از بوق استفاده نمود. باتری های مورد استفاده در موتور سیکلت از نوع کوچک باتری های 12 ولت اسیدی و باتری UPS هستند.

باتری ups صبا باتری 100آمپر

بایگانی‌های انواع باطری موتور سیکلت پارت موتور-مستر انرژی پلاس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار