بررسی ۲ بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند خبرآنلاین-بروکر آمارکتس

بروکر IFCMarkets در ماه های اخیر چالش‌هایی را پشت سر گذاشته است. چالش‌هایی مانند مسدود کردن حساب برخی از تریدرهای ایرانی به دلایل مختلف مانند تقلب در انجام معاملات و استفاده از رگولاتوری های بسیار ضعیف باعث شده تا محبوبیت آن در میان تریدرها با افت زیادی روبرو شود. همچنین در سایت و شبکه های اجتماعی Markets نیز می‌توانید تحلیل های روزانه از جفت ارزها را به زبان فارسی مشاهده کرده و از آنها استفاده کنید. همچنین در صورتی که حساب کاربری با پول زیادی در این بروکر باز کنید، می‌توانید ضمانت های لازم از معتبرترین بانک های استرالیا را نیز برای آنها دریافت نمایید.

در یکی دو مورد از این بروکرها شاهد هستیم که حساب کاربران ایرانی تا سقف ۲۰ هزار دلار بیمه می‌شود. همچنین برخی از بروکر ها نیز حساب کاربری های بالاتر از ۵۰ هزار دلار را تا سقف یک میلیون دلار بیمه می‌نمایند. برای انتخاب بروکر مناسب برای فارکس بایستی به بررسی تنوع حسابهای معاملاتی عرضه شده در بروکر نیز بپردازیم. در حال حاضر شاهد هستیم که بروکر های مختلف حساب های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا با توجه به شرایط موجود یکی از این حساب ها را انتخاب کرده و سپس برای ترید و سرمایه گذاری در بازار دانلود بروکر آمارکتس فارکس اقدام نمایند.

سرمایه گذاری

قطعا انتخاب یک بروکر با سابقه برای ما ایرانیان در فارکس بسیار مهم بوده و با تجربه سال های گذشته که اغلب بروکرها خدمات خود را بر روی ایرانیان قطع کرده اند، باید با دقت این مورد را انتخاب کرد. قبل از آشنایی با بروکرهای فارکس در صورتی که با این مفهوم آشنا بوده و صرفا به دنبال بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان هستید، در این بخش لیستی از بهترین بروکرهای فارکس برای شما ایرانی های عزیز آماده کرده ایم. در این جدول برترین بروکرهای فارکس به همراه امتیاز آنها آورده شده است. همچنین اطلاعات دقیقی مانند روش های واریز و برداشت به همراه رگوله و لوریج های این بروکرها آمده است. همچنین در این جدول برای هر بروکر دکمه ای برای مشاهده آموزش آن به همراه لینک ثبت نام در بروکر فارکس آمده است که از این طریق امکان ثبت نام در بروکر مورد نظر خود را خواهید داشت. انتخاب بروکر مناسب همچنین می‌تواند باعث امکان استفاده از فرصت‌های بیشتر سرمایه گذاری برای شما نیز شود.

  • در واقع می‌توان گفت که ۲۲ سال سابقه فعالیت موفق در حوزه فارکس دارد.
  • از این رو لازم است تا سرمایه گذاران در هنگام انتخابکارگزاری ها به مقدار اسپرد و کامزد دریافتی توسط آنها دقت کرده و بروکر با اسپرد کمتر را انتخاب کنند .
  • طبیعتا هر چه میزان حجم معامله در حال اجرا بیشتر باشد و یا تعداد روزی که معامله فعال است افزایش یابد، در این صورت میزان بهره شبانه هم افزایش خواهد یافت.
  • پاسخ بسته به اهداف سرمایه‌گذاری و اینکه در کدام منحنی یادگیری سرمایه‌گذاری هستید، کمی متفاوت خواهد بود.
  • برای مشاهده لیست کامل بروکرهایی که به ایرانیان خدمات میدهند پیشنهاد میکنیم حتما سایت را مشاهده کنید.

بررسی ۲ بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند خبرآنلاین-بروکر آمارکتس به همین دلیل شما بایستی تمام این معیارها را برای تمام بروکر های موجود بررسی کرده و در نهایت بهینه‌ترین حالت ممکن را انتخاب کنید. هر چند ممکن است بهینه‌ترین حالت ممکن برای انتخاب بروکر مناسب برای فارکس نیز چندان انتخاب ایده‌آلی برای کل این بازار در سرتاسر جهان نباشد. بازار مبادلات ارز به خاطر اهیمت و کاربرد در سطح جهانی، یک بازار 24 ساعته است. مشتریان بروکر فارکس عموما شامل معامله‌گران خرد (یا اصطلاحا تریدرها) بوده که از این پلتفرم‌ها برای تحلیل قیمت ارزها یا سایر دارایی‌های ارائه شده توسط کارگزاری، استفاده می‌کنند. تریدرها همچنین می‌توانند شامل شرکت‌های خدماتی بزرگ مالی باشند که به نمایندگی از بانک‌های سرمایه‌گذاری و سایر مشتریان، مبادلات را انجام می‌دهند. هر کارگزاری فارکس تنها بخش کوچکی از حجم عظیم بازار ارز را اداره می‌کند.

افتتاح حساب در بروکر فارکس

پلتفرم تجاری را دانلود کنیدپس از افتتاح حساب – آموزشی و یا تجاری – شما باید نرم افزار تخصصی – ترمینال تجاری که در آن شما در بازار فارکس کار خواهید کرد را دانلود کنید. در این نرم افزار شما می‌توانید نرخ تبدیل ارز را پیگیری کرده معامله باز کرده و ببندید و اخبار مالی را پیگیری کنید. برای آسان سازی کار هم ترمینال‌ها برای کامپیوتر و هم برای موبایل ارائه می‌شوند.

بروکر فارکس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار