تجارت آلیاژ پیشرو متخصص در تامین آلیاژها | brassonline

روش های معمول و پیشرفته شناسایی فلزات، هزینه بالایی را به سازمان هایی که روزانه به شناسایی این اقلام نیاز دارند، وارد قشونی می سازد. این هزینه ها تا حدی است که در اغلب موارد هزینه شناسایی آلیاژ، از قیمت فلز و یا فرایندی است بر روی آن انجام می شود، بیشتر است. روش ارائه شده در این پایان نامه، طراحی و ساخت سیستم خبره به منظور شناسایی ارزان و سریع آلیاژها و فلزات پرکاربرد است. سیستم طراحی شده با پوسته ی اکسپرت سیستم بیلدر به کمک مکانیزم پرسش و پاسخ با زنجیره پسرو به شناسایی آلیاژ می پردازد و صحت شناسایی انجام شده را با سیستمی دارای زنجیره پیشرو بررسی می کند. انتخاب، رتبه بندی و ترتیب اهمیت آزمون ها از طریق فرایند تحلیل سلسله مراتبی انجام شده است. این سیستم توانایی شناسایی 50 آلیاژ و گروه آلیاژی، همراه با ارائه ی محتمل ترین پاسخ ها و درصد احتمال برای هر یک، را داراست.

  • میلگرد فولادی A36 میلگرد فولادی A36 دارای تراکم ۷۸۰۰ کیلوگرم در هر مترمکعب است.
  • میلگرد استیل میلگرد استیل در بازار ایران شامل میلگرد استیل 304 – میلگرد استیل 316 – میلگرد استیل 201 –…
  • کمک در تأمین قطعات خارجی در داخل کشور از طریق همکاری با کمیته بومی سازی از جمله موارد موفقی بوده که دهها مورد آن در چند سال گذشته اتفاق افتاده است.

از میلگردهای آلیاژی کروم‌دار استفاده‌های بسیاری در صنایع مختلف می‌شود با توجه به خاصیت ضد زنگ بودن این نوع میلگردها فروش بسیار زیادی را به خود تخصیص داده‌اند. این نوع میلگردها در پروژه‌های حساس صنعتی که دوام و استحکام میلگرد و هم چنین مقاومت کششی بالا نیاز است استفاده می‌گردد. ، با بیش از چهار دهه از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار فولاد ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود ، تامین و بازرگانی تمام مقاطع فولادی، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید. در سال 1399 شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان، برآن شد تا فعالیتهای مهندسی خود را در زمینه های بومی سازی، پشتیبانی فرآیند و توسعه فناوری در صنعت فولاد در کل کشور، گسترش دهد. محصولات اصلی تولیدی آن ورق های فولادی مخصوص صنعت ساختمان سازی با ضخامت 10 تا 30 میلی متر هستند.

در این مرحله فلزاتی مانند کروم‌، آلومینیوم یا تیتانیوم اضافه می‌شوند. آلیاژها دارای خواصی هستند که باعث دوام بیشتر آنها از فولاد کربن ساده می‌شود. این به دلیل خصوصیات ساختاری فولاد و همچنین چینش آهن‌، کربن و سایر عناصر در کنار یکدیگر است.

تجارت آلیاژ پیشرو متخصص در تامین آلیاژها | brassonline در مرحله دوم ورودی ها و خروجی ها پس از افرازبندی، به اعداد فازی تبدیل می شو… میلگرد SPK این یک نوع میلگرد است که از جنس فولاد SPK درست شده است این میلگردهای ابزاری با شماره… میلگرد CK45، به طور گسترده در صنایعی مانند متالورژی، سازه‌های مکانیکی، سازه‌های الکتریکی، کشتی‌ها، صنایع نظامی و تولید خودرو کاربرد دارد.

تأمین کننده انواع تجهیزات فولادی

در صورت نیاز می توانید از مشاوران خبره ما کمک گرفته و ورق آلیاژی متناسب با نیاز خود را ثبت سفارش کنید. اگر ابعاد ورق مورد نیازتان مطابق با اندازه های فابریک ورق نمی باشد می توانید از خدمات برشی که ارائه می دهیم استفاده کرده و متناسب با نیازتان ابعاد ورق را تغییر دهید. چون دمای عملیات نورد بالاست فرآیند تغییر شکل و ابعاد فولاد راحت تر از نورد سرد انجام می شود. همچنین چون تغییر شکل با دما صورت می­ پذیرد تنش پسماند ناشی از عملیات در ورق باقی نمی ماند و نیازی به تنش زدایی و عملیات حرارتی ثانویه نداریم. اما چون بعد از خنک شدن ورق فولادی کمی منقبض می شود، دقت کنترل ابعاد آن پائین می آید.

خرید ورق آلیاژی قطعات

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار