خانه موسیقی ایران | kpopflowers

پوستر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجردر آستانه برگزاری این رویداد هنری منتشر شد…. برای آگاهی بیشتر در مورد این فرم به مقدمه ی کناب سی قطعه چهار مضراب تألیف استاد فرامرز پایور مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با اساتید، سبک‌های آموزشی و سازها، می‌توانید با تعیین وقت قبلی ازیک جلسه مشاوره رایگاندر آموزشگاه الهام استفاده کنید. در ساز های ایرانی عمدتا از مواد طبیعی مانند چوب و پوست ساخته شده است و قطعات فلزی و سفالی در آن ها کاربدر دارند.

از هزاران سال پیش، اقوام و ساکنین سرزمین های مختلف توانسته اند تا با کشف ابعاد مختلف موسیقی و پرورش دادن آن به شیوه خود، تلخ و شیرین سرگذشت مردمان خود و آنچه که به قلب آنها نزدیک تر بوده است را در قالب این هنر شنیداری ناب عرضه کنند. در ادامه مجله خبری موسیقی این مطلب از وبلاگ آموزشگاه موسیقی الهام تفاوت موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی غربی را بخوانید. تحقیقات اخیر نشان می دهد که موسیقی می تواند در بسیاری از جنبه های مغز از جمله کاهش درد، کاهش استرس، تقویت حافظه و جلوگیری از آسیب های مغزی کمک کند.

  • موسیقی سنتی ایرانی ایرانی مجموعه ای از آهنگ هایی است که طی قرن ها در این کشور ایجاد شده و نشان دهنده اخلاق ایرانیان است.
  • آهنگ های شادی که روح شما را جلا می دهد جزو دستگاه موسیقی ماهور است که یکی از دستگاه های گسترده موسیقی ایرانی می باشد که حال و هوای کاملا شادی دارد.
  • اصطلاح «خنیای باستانی ایرانی» حروف‌نویسی خالص کلمات ایرانی است که ترجمه آن عبارت از «موسیقی ایران باستان» یا به عبارت دیگر «موسیقی سنتی ایران» است.
امکان ادامه تحصیل برای علاقه مندان به این رشته در ایران تنها در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر است. همان طور برای ورود به رشته عکاسی، رشته فرش، رشته مجسمه سازی، رشته نقاشی نیازمند سلات جسمی خوبی هستید تا در فرآیند انجام کارها به مشکل بر نخورید، برای ورود به این رشته هم نیازمند داشتن سلامت شنوایی خوب هستید. با پیوستن به اینستاگرم نکیساشاپ از تازه‌های نشر، مطالب آموزشی و جدیدترین تخفیف‌ها با خبر شوید. تمامی حقوق مادی و معنوی این واژه نامه متعلق به مجموعه آموزشی بیاموز (b-amooz.com) است.

استاد فرامرز پایور

مراسم بزرگداشت روزنامه‌نگار فقید، زنده‌یاد سید ابوالحسن مختاباد روز سه‌شنبه یازدهم بهمن برگزار می‌شود. آهنگ رنگ فرح، کاروان، آهنگ اگر بار گران بودیم رفتیم و شد خزان گلشن آشنایی جواد بدیع زاده از آهنگهای معروف در این دستگاه هستند. قاسم رفعتی هنرمند پیشکسوت موسیقی روز دوشنبه شانزدهم دی تحت عمل جراحی قرار گرفت….

در جلسه هئیت مدیره خانه موسیقی ایران مطرح شد

یکی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی کشورمان که او را به نام بتهوون ایران می‌شناختند روز سه‌شنبه بیست و هفتم دی ماه دارفانی را وداع گفت. بهزاد عبدی آهنگساز و دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر چند روز بعد از بازنشر ویدیویی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور در فضای مجازی به ارائه توضیحاتی درباره موضع‌گیری خود پرداخت. افرادی هم که در شغل های آزاد مانند نوازندگی در گروه های موسیقی و … مشغول هستند، رنج درامد متفاوتی را دارند.

http://applemobileshop.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار