خدمات صافکاری و نقاشی هنرکده علی مومنی خدمات تخصصی بر روی خودرو های خارجی | mehrariya

نحوه کار این دستگاه با لامپ‌های مادون قرمز است که سرعت خشک کردن بالایی دارند. بعد از بتونه کاری و صیقل دادن قسمت آسیب دیده و ساخت رنگ مناسب برای خودرو، از این دستگاه برای زدن رنگ استفاده می‌شود. نوعی تعمیر بدنه خودرو است که احتمال دارد برای افزایش سلامت خودرو شما ضروری نباشد. این مورد نوعی تعمیر است که باعث می شود در هنگام رانندگی از داشتن چنین خودرویی لذت ببرید.

تعویض قطعات خودرو ، قطعات اصلی و اورجینال هنرکده علی مومنی

ارائه مشاوره مالیاتی جهت استفاده از امتیازات و معافبت های مالیات بردرآمد در حوزه صنعت بیمه برای پزشکان ،پیراپزشکان،بازرگانان و تمام حقوق بگیران
( کارکنان و کارگران ) بخش دولتی و خصوصی کشور،،، دارای رزومه اجراشده و عملیاتی
با ثبت نام در بیمه مهرآسیا… هدف من و تمامی اعضای تیمم بر این هست تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ، ماشین‌ تان را مثل روز اول تحویل دهیم. خدا را شاکریم که تاکنون بیش از 5000 نفر و ده‌ها نمایشگاه خودرو به ما اعتماد داشتند. ما نیز توانسته‌ایم جواب این اعتماد آن‌ها را با کاری حرفه‌ای پاسخ دهیم. پولیش خودرو » و در قدم بعدی جهت رفع ایرادات ظاهری مانند خط و خش خودرو شما پولیش می شود.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو قائم و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مرکز آموزش و الکترونیک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل خدمات بدنه اتومبیل مهرآریا عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند. یکی دیگر از قطعات خودرو که در معرض ضربه قرار می‌گیرد، کاپوت آن است. کاپوت در جلوی خودرو قرار گرفته است، بنابراین بسیار مستعد آسیب است.

  • یک پوشش خوب خاصیت بازتاب رنگ اتومبیل شما را افزایش می دهد و به عمق و وضوح رنگ شما می افزاید.
  • مجموعه تعمیرگاهی ما (اتوکلینیک رضایی) با مدیریت کمال رضایی و بهنام گرمسیری از سال 1363 افتتاح و افتخار ارائه خدمات خودرو با مطلوب ترین کیفیت را به دوستان و مشتریان محترم داشته ایم و در این مسیر بمدت 12 سال نماینده برتر و منتخب شرکت سایپا (از 93 الی 82) بوده ایم.
  • اگر سپر خودرو به درستی تعمیر نشود، بسیاری از سیستم‌های پایداری و تعادل خودرو ممکن است از کار بیفتند.
  • کارشناسی خودرو ناصر در محله ازگل تهران و در _ کنار گذر بلوار ارتش (غرب به شرق) _ خیابان شهید شاه مرادی _ کارواش ال‌یاسین _ کارگاه تخصصی ارزیابی فنی و بدنه خودرو ناصر (کارشناسی خودرو ناصر) واقع شده است.
  • در صاف‌کاری کاپوت هر چقدر هم که کاپوت صاف شود، باز هم امواج و برجستگی‌ها به دلیل منحنی شکل بودن، قابل مشاهده خواهد بود.
خدمات صافکاری و نقاشی هنرکده علی مومنی خدمات تخصصی بر روی خودرو های خارجی | mehrariya

از اهرم‌های صافکاری برای صافکاری بی رنگ قسمت‌های مختلف بدنه شامل درب‌ها، کاپوت، ستون و سقف استفاده می‌شود. بعد از مراحل نقاشی احتمال این که رنگ ناحیه آسیب دیده با بقیه خودرو فرق کند یا نه، به مهارت صافکار و نقاش مربوط می‌شود. در این صورت بعد از نقاشی برای اینکه رنگ جدید قابلا تشخیص نباشد، قسمت‌های جدید را پولیش کاری می‌کنند. این نوع صافکاری هم جزو صافکاری بدون رنگ محسوب می‌شود و برای ضربه‌های شدید قابل استفاده نیست. طرز عملکرد این دستگاه طوری است که قسمت‌های فرو رفته بدنه حین تصادف را با دستگاهی به حال اولیه خود در می‌آورند به طوری که هیچ ردی از خود به جای نگذارند. ممکن است در یک تصادف رانندگی، سپرهای عقب و جلو بیشترین آسیب را بینند.

خدا را شاکرم که در این 15 سال فعالیت حرفه‌ای خود توانسته‌ایم در راستای شعار خود “مثل روز اول” خدمت‌رسانی کنیم. پس از تمیز کردن سطح بدنه اتومبیل، اقدام به سرامیک بدنه خودرو میکنیم. مواد نانو سرامیک باید با بهره‌گیری از پدهای مخصوص و در یک زاویه هماهنگ بر روی پیکره اتومبیل قرار بگیرد.

جهت سفارش خدمات پولیش و سرامیک خودرو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار