خرید تتر Tether فروش تتر قیمت تتر اکس نوین-تترفا

همچنین پشتیبانی بیت‌برگ هر روز هفته و به صورت 24 ساعته در خدمت شماست تا هرگونه سوال و مشکل شما را پاسخگو باشد. مثلاً شما می توانید به جای پرداخت تتر برای خرید ریپل، از پرداخت بیت کوین استفاده نمایید. به طوری که ابتدا اقدام به خرید بیت کوینو سپس معادل آن را به ریپل تبدیل می کنید.

هدف استیبل کوین‌ها ثابت نگه داشتن قیمت توکن‌ها است که معمولاً با گره زدن ارز دیجیتال مورد نظر به قیمت یک ارز فیات مانند دلار آمریکا یا یک دارایی با ارزش دیگر مانند طلا، این هدف را محقق فروش تتر می‌سازند. هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت بدون محدودیت ارزهای دیجیتال است که می تواند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد یعنی نظیر به نظیر ، بین کاربران ارسال شود. یعنی شما پس از خرید و فروش تتر می‌توانید آن را به راحتی به هر کیف پول ارز دیجیتالی که خواستید ارسال کنید، بدون مالیات، با کارمزد بسیار کم و سرعت فوق العاده زیاد. نکته‌ای که در خصوص تتر باید مدنظر قرار دهیم، متمرکز بودن این ارز است. این شرکت می‌تواند حساب‌های کاربرانی که با مشکلات قانونی مانند پولشویی مواجه هستند، در بلک لیست قرار داده و دارایی‌هایشان را مسدود کند. البته، پس از معرفی بیت کوین و آرمان غیرمتمرکزسازی بود که ارزهای دیجیتال جذابیت زیادی پیدا کردند ولی تتر فاقد این ویژگی است و رمزارزی متمرکز محسوب می‌شود.

  • شبهات زیادی در مورد پشتوانه تتر ایجاد شده بود؛ برخی منتقدین عقیده داشتند که شرکت تتر به اندازه توکن های تتری که ایجاد می‌کند دلار در حساب خود ندارد.
  • برای راحتی در ثبت سفارش محدود، می‌توانید لیست قیمت‌ها و حجم‌ها را در Order Book چک کنید.
  • بلاکچین فقط در ثبت اعداد و ارقام شفافه و نمیشه مشخص کرد چه کسی تراکنش رو انجام داده.
یکی از منابع درآمد تتر از شارژ سپرده یا برداشت و همچنین کارمزد تأیید حساب است. این شرکت برای هر مشتری که بخواهد حساب خود را تأیید کند 150 دلار هزینه دریافت می‌کند. علاوه بر هزینه تأیید، تتر هزینه‌های واریز و برداشت را نیز دریافت می‌کند. تتر به دارایی‌های فیزیکی مانند طلا متصل است، اما درآمدش از چیست؟ درواقع تتر از کارمزدهای مختلف، با اعطای وام به مؤسسات دیگر و همچنین از طریق سرمایه‌گذاری درآمد کسب می‌کند.

به گفته تتر، هر زمان که توکن های USDT جدید صادر می کند، همان مقدار دلار را به ذخایر خود اختصاص می دهد، بنابراین تضمین می کند که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل های نقدی پشتیبانی می شود. تتر به‌دلایل مختلفی یک ارز متمرکز محسوب میشه و این یکی از مهم‌ترین ایراداتی هست که به این ارز وارده. برای مثال بلوکه شدن دارایی بیش از ۱۰۰ کیف پول توسط بنیاد تتر در سال‌های گذشته ماهیت این رمز ارز رو به‌عنوان یک دارایی غیرمتمرکز زیر سوال می‌بره. همین موضوع باعث شده بعضی افراد استیبل‌کوین‌های غیرمتمرکزی مثل DAI رو به تتر ترجیح بدن. این اپلیکیشن، یک اپلیکیشن رایگان موبایلی است که به طور اختصاصی، برای ذخیره تتر طراحی شده است. ساده بودن محیط کار در این کیف پول، از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

آموزش خرید و فروش تتر

پس در نظر داشته باشید قیمت تتر به تومان در ایران متاثر از دو عامل قیمت USDT به دلار، وضعیت بازار رمز ارزها و نرخ دلار اسکناس به تومان می باشد. یکی دیگر از کاربردهای این استیبل کوین، حفظ سرمایه در زمان نوسانات شدید قیمتی می باشد. اگر چه USDT نیز نوسان قیمتی را تجربه می کند، اما این نوسان نسبت به تغییرات قیمتی بیت کوین بسیار ناچیز است. بنابراین زمانی که سرمایه شما در مسیر نزولی قرار گرفته است و افت قیمت را تجربه می کند، شما میتواند سریعا دارایی خود را به Tether تبدیل کنید و از ضرر بیشتر جلوگیری کنید. در حال حاضر Tether بر روی بلاکچین اتریوم یا همان ERC20 ارائه می شود که با توجه به قیمت مناسب و سرعت بالای تراکنش در آن از تتر ERC20 استفاده می کنند.

خرید تتر Tether فروش تتر قیمت تتر اکس نوین-تترفا ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است.

خرید و فروش تتر بدون محدودیت

چرا که این دو جدا از هم نیستند و در نهایت رفتارشان به هم گره خورده است. شما همچنین می‌توانید با خرید تتر، به سبد رمز ارز خود، تنوع و ثبات بیشتری ببخشید. تتر همچنین باعث ایجاد استراتژی های خروج بدون هزینه برای سرمایه‌گذاران می‌شود. اما با تتر، لازم نیست نگران کارمزد و تبدیل آن باشید زیرا ارزش آن به ارزش دلار آمریکا گره خورده است. تتر اولین ارز دیجیتالی است که مفهوم استیبل کوین را در دنیای ارزهای دیجیتال تحقق بخشید.

این توکن از نوع Stable Coin ها یا همان کوین های باثبات (ارزهای دیجیتالی که قیمت آنها ثابت است و تغییر نمی کند) می باشد. این توکن در Coin Market Cap در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار دارد و حجم بازار کل آن چیزی معادل 69 میلیارد و 43 میلیون دلار می باشد. استیبل کوین‌ها به‌ طور فزاینده‌ای به‌عنوان محافظ تورم در زمان‌های اخیر استفاده می‌شوند.

کاربر عزیز،

را بزنید تا روند فعال‎سازی عملیات احراز هویت دو مرحله‏ای ادامه داشته باشد. به طور کلی، اوکی اکسچنج سعی می کند در سریعترین زمان ممکن، مقدار تتر شما را واریز کند. از این رو اکنون گزارش‌های منظمی از ذخایر خود منتشر می‌کند و اطلاعات مربوط به آنها را در وب سایت خود درج می کند. البته با این حال هنوز هم هستند افرادی که به دلیل اشتباهات قبلی به آن اعتماد ندارند. آنها گزارش های شفافیت روزانه ارائه می دهند و مقدار کل ذخایر دارایی و موجودی (یا همان مقدار دلاری در گردش) خود را لیست می کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار