راکت بازرسی راکت فلزیاب موبایل یاب دستی گروه مهندسی رسا | zoomfing

راکت بازرسی راکت فلزیاب موبایل یاب دستی گروه مهندسی رسا | zoomfing

این دستگاه‌ها با نام راکت فلزیاب یا راکت بازرسی بدنی نیز شناخته می‌شوند. اساس کار این دستگاه‌ها بر پایه شناسایی فلز است و به دلیل اینکه بخش بزرگی از قطعات موبایل از فلز ساخته شده، بنابراین به راحتی موبایل را شناسایی می‌کنند. راکت موبایل یاب ایرانی md-101 یک دستگاه گوشی یاب قوی است که چیزی کمتر از نمونه‌های خارجی ندارد و با استفاده از مهندسی معکوس بهترین راکت ‌های بازرسی بدنی دنیا تولید شده است. این دستگاه در حال حاضر به عنوان فلزیاب، گوشی یاب مدرسه، موبایل یاب کنکور و … به کار می‌رود. باتوجه به اینکه تعداد زیادی از مراکز اداری و نهادهای دولتی در حال حاضر اجازه ورود لوازم الکترونیکی و برخی اشیا همچون تلفن همراه، تبلت، دوربین و انواع اسلحه گرم و سرد را نمی دهند، استفاده از این دستگاه موبایل یاب قطعا پیشنهاد می‌شود. به طور ویژه در بسیاری مدارس به همراه داشتن تلفن همراه برای دانش آموزان ممنوع می‌باشد.

لطفا در هنگام تماس بگویید که از سایت ما تماس گرفته اید

این وسیله که با نام‌های دیگری همچون گوشی یاب و دستگاه موبایل یاب نیز شناخته شده، دارای انواع گوناگونی است. امکانات و ویژگی‌هایی که می‌توانید از این دستگاه‌ها مشاهده کنید، گسترده هستند. وجود تنوع در امکانات باعث شده‌اند تا سازمان‌های بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

با این حال، برای بعضی از مدارس ، فلزیاب ها ممکن است مناسب نباشند. شما باید مشخصات ریسک خود را در مقابل هزینه و پیچیدگی اجرا بسنجید. شما همچنین باید بحث‌های جاری را در مورد اینکه آیا فلزیاب ها محیط امن‌تری ایجاد می کنند یا محیطی ترسناک و زندان مانند را بررسی کنید. به همراه هر راکت, یک عدد باطری قابل شارژ و یک عدد آداپتور جهت شارژ باطری ارائه می گردد. داشتن حساسیت بسیار بالا که در تشخیص اشیاء مانند چاقو – اسلحه – قطعات الکترونیکی – پیچ – بسیار کارآمد میباشد. پیشنهاد می کنیم، این کار رو نکنید، ابزارهای شناسایی موبایل امروزه خیلی پیشرفته شدند و مدارهای الکتریکی و موبایل خاموش رو هم شناسایی می کنند.

راکت موبایل یاب مدارس و کنکور – مدل MD360

در آخر، تعمیر و نگهداری مناسب راکت بازرسی شما برای اطمینان از طول عمر و کارایی آن ضروری https://zoomfing.ir است. نگهداری دقیق و اجتناب از قرار گرفتن آن در معرض دما یا رطوبت شدید و عدم شارژ طولانی مدت میتواند به جلوگیری از آسیب کمک کند. سرمایه گذاری بر روی یک راکت فلزیاب باکیفیت که نیازهای شما را برآورده میکند و مراقبت خوب از آن می تواند منجر به فرآیندهای کارآمدتری شود. کیفیت راکت بازرسی بدنی، بهترین قیمت راکت بازرسی بدنی، بهترین گارانتی راکت فلزیاب بازرسی بدنی را فقط از شرکت انطباق گستر سپهر بخواهید، شرکت انطباق گستر سپهر تنها تولید کننده تخصصی راکت بازرسی بدنی در کشور می باشد جهت سفارش تماس بگیرید .

  • این وسیله باید علاوه بر زیبایی، کیفیت مناسبی داشته و طول عمر قابل توجهی داشته باشد.
  • دستگاه موبایل یاب PD-140 یک راکت بازرسی بدنی قوی است که علاوه بر مدارس، کاربردهای امنیتی نیز دارد و از آن در فرود‌گاه‌ها،‌ گمرکات و سایر مراکز استفاده می‌شود.
  • این راکت‌ها درصد خطای انسانی را کاهش می‌دهند و می‌توانند سرعت‌ عمل را نیز افزایش دهند.
  • همانطور که مشاهده می‌کنید، با اینکه هنوز استفاده از این تجهیزات در مدارس کشور رایج نشده است، اما تعداد زیادی از دانش آموزان به دنبال راهکاری برای بردن گوشی تلفن همراه خود به داخل مدرسه یا جلسه آزمون هستند.
  • اگر قبلا این کالا را از هیروشاپ تهیه کرده باشید، نظرتان به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار