تور ارمنستان قیمت تور زمینی و هوایی

البته کسانی که تمایل دارند با قطار به ارمنستان بروند می‌توانند از با قطار تهران به ایستگاه جلفا رفته و از آنجا پس از عبور از مرز نوردوز، سفر زمینی خود را با خودرو ادامه دهند. و یا ابتدا خود را از ایران و از طریق قطار به تفلیس رسانده و سپس با خرید بلیط قطار از تفلیس به ایروان بروند. در نتیجه این راه فقط برای کسانی که محدودیت زمانی نداشته و به صورت گروهی سفر می‌کنند و می‌خواهند هزینه سفر به ارمنستان را از این طریق کاهش دهند مناسب است.

تماشای این کلیسا که با نام کلیسای جامع گریگور لوزاوریچ نیز از آن یاد می‌شود، برای گردشگران تور ارمنستان جذابیت بسیاری دارد. این کلیسا بزرگ‌ترین کلیسای جامع حواری ارمنی جهان است و 54 متر ارتفاع و 3822 متر مربع مساحت دارد. خدارو شکر که از خدمات تور فارا گشت در سفر ارمنستان کاملا راضی بودید. بابت خرید تور از آژانس مسافرتی باید عرض کنم، همان طور که فرمودید قاعدتا یک آژانس مسافرتی که هم مجوز دارد و هم مکان فیزیکی آن مشخص است، خوب قابل اعتماد تر است. ما هم سعیمان بر این است که این اعتماد همیشه به نتایج بهتر و با آرامش تر ختم بشه که تا به حال خداوند بی نهایت مهربان، در اجرای این هدف هم، یاریمان کرده است. با آژانس فارا گشت آشنا شدم، تماس گرفتم، خدارو شکر با راهنمایی‌ های دقیق و درست و کامل کارشناسان آژانس فارا گشت با خیال راحت تور هوایی ارمنستان را رزرو کردم.

همچنین برای سفرهای زمینی میتوان از اتوبوس و قطار برای سفر استفاده کنید. ارمنستانی یکی از مناطق گردشگری پربازدید است که امروزه از سرتاسر دنیا به خصوص کشورهای همسایه از جمله ایران تورهای مسافرتی زیادی برای سفر به ارمنستان وجود دارد. در فصل زمستان به دلیل کاهش دمای هوا، تقاضای سفر به ارمنستان نیز کاهش چشمگیری پیدا می ‌کند و این بازه زمانی در اصل فصل ” لوسیزن” ارمنستان است و هتل ها، ایرلاین ها و مهمتر خدمات گردشگری با نرخ‌ های نسبتا کمتری به مسافران ارائه می ‌شوند. از گذشته تا به امروز، همواره چند شهر ارمنستان به شکل ویژه ‌ای مورد توجه گردشگران و توریست ‌های خارجی قرار گرفته ‌اند. ایروان، اشتاراک، اجمیازین، جرموک و سوان اصلی ‌ترین مقاصد گردشگری ارمنستان هستند. ارمنستان پر است از زیبایی و جذابیت که جای ‌جای این سرزمین بی نظیر نشانگر فرهنگ و تاریخی چند هزار ساله است.

تور ارمنستان قیمت تور زمینی و هوایی

بسیاری با برآورد هزینه تور ارمنستان آن را در رده‌ی ارزان‌ترین شهرهای توریستی دنیا می‌یابند و در نتیجه سفر به آن را برای خود برنامه‌ریزی پکیج تور ایروان گشت نامه می‌کنند. اما واقعیت امر این است که این کشور، یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که مملو از زیباترین نقاط طبیعی در کنار جاذبه‌های توریستی است. در تور ارمنستان هم بهتر است بخشی از پولتان را به صورت درام و بخشی را به صورت دلار آمریکا یا یورو به همراه داشته باشید. تبدیل پول در ارمنستان کار سختی نیست اما در نظر داشته باشید که بسیاری از صرافی‌های ارمنستان برای تبدیل پول از شما کمیسیون می‌گیرند. به جهت همسایگی ارمنستان با کشورمان و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی، با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی برگزار می‌شود.

  • هتل های نام برده و باقی هتل های شهر با توجه به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های مختلفی هستند.
  • این صومعه قسمتی از کوه مجاور خود است که از سنگ همان کوه تراشیده شده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
  • اگر به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی علاقه‌مند هستید، زمستان‌های ارمنستان برای شما مناسب است.
  • ساختمان های قدیمی، نما ها، کلیسا ها همگی با استفاده از سنگ ها و چوب های منحصر به فرد و زیبا تزئین شده اند که دلیلی بر محبوبیت تور ایروان نیز هستند.
  • همچنین زمان‌های پرطرفدار و کم‌طرفدار بسیار در قیمت تور ارمنستان تأثیرگذار است.
تور بدروم |💚💚💚| تور لحظه آخری بدروم ، تور ارزان اقساطی بدروم | آژانس قصر مروار… تور تفلیس |💚💚💚| تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان تفلیستور ویتنام |💚💚💚| تور ویتن… لازم به ذکر است که ما قیمت های مختلفی از لوکسترین تور زمینی ارمنستان را ارایه میدهیم . اگر بدانید که بیشترین هزینه‌های سفر مربوط به کدام بخش است، به سادگی با مدیریت آن‌ها می‌توانید تور ارمنستان ارزان را انتخاب سفری ارزان‌تر را تجربه کنید. توجه داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتل های ارمنستان در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد. بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور ارمنستان خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با زمان تحویل اتاق دقت نمایید.

جغرافیای ارمنستان‌

انقدر کلیسا و جاهای دیدنی داره که بدون تور نمیتونین از محبوباش بازدید کنید. تورهای لوکس هم خوبیش اینه شما رو به بهترین رستوران ها و مراکز خرید میبرن که تجربه بی نظیری داره. توی ارمنستان لوکس ترین هتلاش با هتل های 4 ستاره یا 5 ستاره جاهایی مثل آنتالیا برابری می کنه برای همین خوبه که لوکس ترین و بهترین هتل ارمنستان رو برای اقامت انتخاب کنید. تورهای ارمنستان از مقصد تهران از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید با انتخاب نوع و ساعت پرواز مدنظرتان از این فرودگاه پرواز کنید و در فرودگاه‌های ارمنستان فرود بیایید و با ترانسفر به هتلی که انتخاب کرده‌اید بروید.

واحد پول کشور ارمنستان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار