خرید جدیدترین مدل های هودی زنانه پوشاک زنانه لودوس گالری-پوشاک زئوس

هودی های توکرکی مناسب ترین هودی ها برای فصول سرد سال می باشند. سوییشرت و هودی جلو بسته و کلاه دار یکی از محبوب‌ترین نوع هودی‌ها می‌باشد که نسبت به بقیه مدل‌ها مورد پسند تر است. شاهیکالا پس از ثبت سفارش توسط مشتری ، آدرس پستی رو دریافت کرده و با بسته بندی کامل پوشاک از طریق پست پشتیباز برای فروشنده ارسال میگردد.

  • می‌توانید به راحتی سویشرت‌ها و هودی‌های خود را با دیگر لباس‌هایتان ست کنید.
  • دورس دخترانه ، دورس زنانه، هودی دورس، بلوز دورس مجموعه محصولاتی است که با پارچه ی دورس ساخته می شوند.
  • فروشگاه ما به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.
  • نکته بعدی که در انتخاب یک هودی مناسب به شما کمک می کند سایز این محصول است.
  • سویشرت و هودی های طرح دار طرفداران زیادی را در بین نوجوانان و جوانان دارد که معمولا افراد علاقه مند به استایل های کژوال، غیررسمی،اسپرت و لش، از طرفداران این مدل لباس های زنانه می باشند.

دورس های از انواع بلوز های پائیزی است که به دلیل جنس پارچه آن گرم و مناسب فصل خنک سال است. از پارچه ی دورس لباس هایی گرم ساخته می شود که شباهت زیادی به هودی و سویشرت دارند اما بخاطر نوع پارچه به آنها مشخصا لباس های دورس گفته می شود که برای مطالعه ی تفاوت بین دورس و هودی میتوانید مطالعه کنید. از پارچه ی دورس محصولاتی تولید می شود که دورس، هودی دورس و دورس سویشرت نیز گفته می شود.

هودی ساده رنگی کد 5753

مهم ترین نکته در خرید هودی زنانه جنس آن است برای خرید یک هودی مناسب باید به نوع جنس پارچه ای که درآن استفاده شده توجه زیادی کرد. معمولا هودی ها از جنس پارچه های نخی، کتان، پنبه و پلی استر ساخته می شوند که با توجه به شدت سرما برای انتخاب این شما هستید که محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به نکاتی که گفته شده است، امیدواریم توانسته باشیم شما را درخرید محصول مورد نظر، یاری کرده باشیم. در ادامه 20 مدل از هودی زنانه، با کیفیت و بادوام و خوش ساخت را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده ایم.

یا بازهم ندانیم نام دقیق آنها، هودی است و احتمالا این دوستان را با همان نام سوئیشرت صدا می‌کنید. هودی همان سوئیشرت کلاه‌دار خودمان است که عموما زیپ و دکمه خرید هودی زنانه (https://zeusclothess.ir/menswear/hoodi/women/) ندارد. در این بین پوشاک پادمیرا در بین محصولات خود اقدام ب فروش انواع هودی در طرح ها و رنگ های مختلف نموده است. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. ما همواره سعی میکنیم تا در کمترین زمان ممکن با کمترین ضریب خطا و با استفاده از شیوه های نوین ثبت سفارش، ارسال و بسته بندی، محصولات خریداری شده را بدست مشتریان عزیز رسانده و روز به روز با نوآوری در این راه قدم برداریم.

هودی پاستیلی کد 5255

می‌توانید آن ها را با انواع شلوارهای جین راسته یا لگ ست کنید. فصل پاییز و زمستان فصل لباس‌های متنوع و در عین حال لباس‌های گرم است. یکی از این لباس‌هایی که مورد پسند نوجوانان و جوانان است سوییشرت و هودی می‌باشد.

هودی زنانه مدل Run دو C28

خرید جدیدترین مدل های هودی زنانه پوشاک زنانه لودوس گالری-پوشاک زئوس
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار