کلاهبرداری از معامله گران با صرافی؛ معرفی صرافی کوینکس CoinEx -ایران ارز دیجیتال

اگر دولت ایران کمک به نیروهای نیابتی خود در منطقه را به منافع اقتصادی مردم ایران برتری نمیداد و به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم میپیوست، آنگاه هم کاربران ایرانی هم میتوانستند در بازارهای بینالمللی حضور داشته باشند و رقبای جعلی داخلی هم نمیتوانستند از این موقعیت نابهنجار به نفع خود استفاده کنند. ولی اگر قیمت افزایش نیافت و با سقوط قیمت مواجه شدیم، سفارش Stop loss اجرا می شود و چون حد ضرر اعمال شده، در فروش انجام شده از ضرر زیاد جلوگیری به عمل آمده است. صرافی کوینکس یک صرافی بینالمللی است که از این قانون پیروی نمیکند و نه تنها کاربران ایرانی حتی امکان احراز هویت با مدارک ایرانی دارند، بلکه این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

در رابطه با کارمزد برداشت ها می توان گفت، یک BTC معادل با 0.00021، هزینه برداشت خواهد داشت. در صفحه جدید می توان با ارز USDT و یا توکن CET وام دریافت نمود. برای گرفتن وام بر روی گزینه Borrow کلیک کنید تا صفحه دیگری نمایان گردد. در حال حاضر صرافی کوینکس از رمزارزهای USDT ، BTC ، BCH ، ETH ، ADA ، BNB ، DOGE ، DOT ، EOS ، ETC ، ICP ، LINK ، LTC ، MATIC ، SOL ، TRX ، UNI ، VET ، XLM ، XRP برای سپرده گذاری پشتیبانی میکند. ابزار تعیین مقدار : با کشیدن این ابزار به راست و چپ، درصدی از موجودی حساب شما، برای انجام معامله تعیین می شود. وام گرفتن از صرافی کوینکس جهت معامله در بخش مارجین بسیار اهمیت دارد.

در صفحه ای که ظاهر می شود لیست قراردادها را می توان دید. از میان جفت ارزهایی که در صرافی کوینکس لیست شده اند می توان جفت ارز مد نظر خود را صرافی کوینکس برگزینید. صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی معتبر، موارد لازم را به منظور انجام معامله مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه ارتباط های یک معامله را برقرار می نماید. برای این منظور از قسمت پایین روی گزینه Transfer کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود. وقتی برای اولین بار وارد قسمت مارجین صرافی کوینکس شوید، پنجره اخطار معاملات مارجین ظاهر می گردد، با اطلاع از ریسک معاملات مارجین روی کلید Confirm کلیک کنید تا بخش مارجین در دسترس شما قرار گیرد. ستونی از منوهای قابل دسترسی در پایین صفحه ظاهر می گردد. آیا کوینکس برای کاربران ایرانی قابل استفاده است؟

چگونه می توان جهت معاملات مارجین از صرافی وام گرفت؟ چگونه می توان در بخش فیوچرز صرافی کوینکس معامله کرد؟ در صرافی کوینکس اجرای معامله در روش Spot برای جفت ارزهای متفاوت یکسان است. پس از وارد کردن قیمت، در کادر دوم مقدار ارز برای فروش را وارد می کنیم. اگر در بخش مارجین، گزینه Buy را انتخاب کنید. اگر قیمت ارز در بازار به عدد قیمت ما برسد، فروش انجام شده و ما به سود خود می رسیم. اگر گزینه Market را انتخاب کنیم، به لیست جفت ارزهایی که در صرافی کوینکس فهرست شده اند دسترسی خواهیم داشت. در صفحه ای که ظاهر می شود لیست قراردادها را می توان دید. با کلیک بر روی Sell پنجره ای ظاهر می شود که جزئیات سفارش فروش را نشان می دهد. مقداری ارز CET که توکن بومی صرافی کوینکس می باشد را در اکانت خود واریز کنید.

برای معاملات شما ضریب X در نظر گرفته نشده و شرایط معامله مشابه حالت Spot خواهد بود. به این معنا که روش معامله بر روی جفت ارز BNB/BTC مشابه با روش معامله بر روی BNB/USDT می باشد با این تفاوت که در یک جفت ارز قیمت گذاری BNB براساس ارز BTC و در یک جفت ارز بر اساس USDT داده می شود. با پرداخت کارمزد کمتر در انجام معاملات سود بیشتری خواهید داشت. صرافی کوینکس Coinex یکی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی است که در این مقاله از ارز تودی به معرفی مشخصات، خدمات و میزان اعتبار این صرافی خواهیم پرداخت تا در نهایت بتوانید برای تبادلات مالی و ارزی خود در صورت استفاده از صرافی های خارجی، بهترین را انتخاب کرده و خطر از دست رفتن و بلوکه شدن سرمایه خود را به صفر برسانید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار