خرید پرده پانچی ارزان و آماده با بهترین کیفیت و ارسال رایگان در طرح های مختلف پرده شاپ

مثلا اگر در دکوراسیون خانه شما از وسایل فلزی و طلایی رنگ زیاد استفاده شده میل پرده فلزی طلایی و اگر عشق وسایل آنتیک چوبی هستید از میل پرده رنگ چوب برای پرده پانچ خود استفاده کنید . پرده فانتزی هیچ محدودیتی ندارد و قوه تخیل انسان را افزایش میدهد. نصب پرده های فانتزی دکوراسیون اتاق را به طرز باورنکردنی دچار تغییر و تحول می کند، زیرا از اصول نامتعارف پیروی میکند.

پرده پانچ گل دار کد Pfp-169-a

این نوع از پرده پانچ اگر دارای راه‌راه عمودی باشد، ارتفاع سقف را بیشتر نشان می‌دهد و اگر دارای راه‌راه افقی باشد، اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پرده پانچی پذیرایی ، زیبایی و جذابیت بالایی به اتاق پذیرایی می‌دهد. در برخی چیدمان‌های شاد دکوراسیون داخلی می‌توان رنگ پرده آماده برای هر پنجره را متفاوت انتخاب کرد. البته در این حالت باید دقت کرد که هنگام انتخاب رنگ پرده، هارمونی و هماهنگی آنها با یکدیگر و با سایر عناصر فضا رعایت شود.

پرده پانچی چاپی کد A644

همچنین علاوه بر پوشانندگی و قابلیت عایق بودن در برابر دما و حرارت به عنوان یک عنصر زیبایی‌بخش عمل می‌کند. در ابتدا عکس، اندازه و مدلی که میخواهید را از طریق واتس اپ به کارشناسان ما ارسال کنید، سپس ما مراحل بعدی توسط کارشناس بررسی و مراحل بعدی را به صورت تخصصی به شما عزیزان توضیح خواهیم داد. برای حالت پرچین عرض پنجره را بعلاوه 4 یا 5 بکنید.(البته این مورد برای سایز بالای سه متر پیشنهاد می‌شود).

خرید پرده پانچی ارزان و آماده با بهترین کیفیت و ارسال رایگان در طرح های مختلف پرده شاپ این پرده ها همان پرده های چهره هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند. شاید کمی غیر قابل باور به نظر برسد اما پرده های چهره نسبت به بقیه پرده های پانچ طرفدران زیاد دارند. البته باید بدانید که پرده پانچ چهره طرفداران به خصوص خود را دارد و افرادی که می خواهند عکس خود یا عزیزان را چاپ کنند، از این مدل پرده ها تهیه می نمایند‌. پردهای چهره پانچ درست همانند بقیه مدل ها جنسی خوب و با کیفیت دارند و با گذشت سال های بسیار هم آسیب نمی بینند. این مدل پرده ها به نوعی هستند که شما عکس یا تصویر دلخواه خود را به فروشگاه یا فروشنده مربوطه می دهد و او پس از چاپ کردن عکس با ابعاد مطابق سلیقه شما پرده را تحویل می دهد.

همانطور که میدانید چوب پرده ها انواع مختلفی دارند مانند چوپ پرده ساده، چوب پرده اتومات، چوپ پرده گرد که هر کدام با متریال های مختلفی مانند چوبی، فلزی و پلاستیکی تولید می شوند. برای نصب پرده پانچ شما نیاز به چوب پرده پانچ و پایه خواهید داشت. هنگام خرید پایه برای چوپ پرده باید توجه نمایید که آیا ریل پرده به سقف نصب می شود یا به دیوار، چرا که هر کدام پایه ی مخصوصی خود را دارند. پایه ها را ابتدا به دیوار یا سقف نصب می‌نمایید، بعد از آن چوب پرده گرد را از داخل حلقه های پانجی پرده عبور میدهید، سپس از پایه ها آویزان می‌کنید. اغلب میل پرده های موجود در بازار برای پرده های پانچی فلزی و به رنگ های نقره ای و طلایی هستند اما میل پرده های رنگ چوب نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید .

پرده (پرده پانچ) یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون خانه است؛ از تاثیر آن بر نور محیط خانه یا محل کار گرفته تا رنگ آن که می تواند هم نشینی بین عناصر دکوراسیون را ایجاد کند. پرده پانچ یکی از چندین دسته ی متنوع پرده هاست که کاربرد های خاص خودش را دارد. پرده پانج یه دلیل این که بسیار ساده طراحی شده است ظاهری مینیمالی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالی گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می ویستاپرده آید.

این مدل پرده ها معمولا ابعاد و اندازه های کمتری نسبت به بقیه مدل های پرده پانچ گلدار دارند. علاوه بر تمام نکاتی که ذکر شد، پرده های پانچ طبیعیت برای افرادی که علاقه مند طبیعت و گیاهان هستند بسیار مناسب است. قطعا برای همه ما اتفاق افتاده است که بخواهیم تصویر یا منظره ای را به طور مداوم تماشا کنیم.

  • افراد زیادی معتقدند طرح گل برای پرده به مدل پانچ می‌تواند تداعی‌گر حس نشاط، طراوت و شادابی طبیعت باشد.
  • البته در این حالت باید دقت کرد که هنگام انتخاب رنگ پرده، هارمونی و هماهنگی آنها با یکدیگر و با سایر عناصر فضا رعایت شود.
  • اگر می‌خواهید پرده های شما با چین مناسب ( 2 برابر ) نصب شود‌، بهتر است هر قواره را one hundred fifty سانت در نظر بگیرید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار