معماری نکاتی برای طراحی داخلی یک جواهر فروشی

برای موفقیت راز پیچیده ای وجود ندارد؛ آماده سازی، سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها. توجه به نورپردازی : در طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی باید برنامه ویژه ای برای نورپردازی ها داشت. بهطوریکه بسیاری از مشتریان، تنها با دیدن دکوراسیون شیک و لوکس حاضرند پا به مغازهی شما بگذارند و در صورت اطمینان، اقدام به خرید طلا کنند؛ بنابراین اگر میخواهید که فروشتان بیشتر شود، باید از دکوراسیون و طراحی دکور قابلقبول و چشمگیری برخوردار باشید.یکی از خدمات گروه دکور IPG، طراحی دکور طلافروشی است. مورد بعد قاب خارجی ویترین است که بسته به نمای بیرونی کار شده توسط معمار معمولا قابی از جنس سنگ، چوب و… بسته به اینکه سبک طراحی ویترین طلا فروشی چگونه باشد نوع متریال نیز توسط طراح پیش بینی می شود. آیا استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم های این چنینی در مغازه طلا فروشی و طراحی آن مهم است؟ دیزاین ویترین های مغازه که محدوده ی فعالیت و طراحی یونیک دکور میباشد ، شامل طراحی و ساخت مانکن های دکور و استند های دکوراسیون ، قاب ها ، سینی ها ، مانکن ها طلافروشی و پله بندی کفه کف چین ویترین و ارتفاع بندی و رنگبندی دکور ویترین ها و …

اگر شما از صفحه نمایش به منظور تبلیغات کالا های موجود در مغازه خود استفاده نمایید، حس اعتماد را در مشتری ایجاد می کنید و این باور را برای او ایجاد می کنید که اجناس این مغازه از ارزش بسیار زیادی برخوردار می باشند. اگر شما صندوق پرداخت هزینه را در سمت چپ قرار دهید، مشتری که ابتدا سمت راست را دیدن کرده است در انتها به منظور پرداخت هزینه مجبور می شود به سمت چپ برود و به همین دلیل اجناس سمت چپ نیز دیده خواهند شد و این همان چیزی است که ما می خواهیم و مشتری را کاملا کنترل می کنیم تا مجبور شود تمامی اجناس ما را مشاهده کند و احتمال خرید را افزایش دهیم. دیوارها یکی از مکان هایی است که می توانیم تابلو اعلانات را بر روی آن نصب کنیم. طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از مواردی است که هر طراحی ممکن است به ندرت با آن روبرو شود. اگر می خواهید مشتریان، به ویژه خانم های خوش سلیقه را در پشت ویترین طلا فروشی یا جواهر فروشی خود میخکوب کنید و در نهایت خریدار زیورآلاتی باشند که ارائه می دهید، فقط کافی است که بعد از مطالعه ی این مطلب و دقت به نکات کلیدی ذکر شده، با مجموعه ی طراحی دکوراسیون پایا دکور تماس بگیرید.

این مجموعه با حمایت های بی دریغ مشتریان گرامی و تکیه بر خلاقیت کارشناسان داخلی توانسته با هزينه ای بسیار مناسب، كيفيت متفاوتی را ارائه نماید. در این بخش، طراحان داخلی باید برای جلب توجه و نظر مشتریان در طراحی داخلی طلا فروشی کار کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که از این صفحه نمایش در قسمت ورودی استفاده نمایید تا افرادی که از بیرون به داخل نگاه می کنند به راحتی جذب شوند و به مشتری شما تبدیل شوند. نورهای خورشیدی از بهترین و مرغوبترین نورهایی است که در طبیعت با چشم افراد سازگارترند. بهترین ویترین برای طلا فروشی ویترینی است که بدون نیاز به دراوردن طلا از آن بطور مداوم ، مشتریان قادر به مشاهده محصول باشند و هرگاه تصمیم نهایی برای خرید گرفتند بتوانند آن را در اختیار داشته باشند . در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی استفاده از المان های فلزی مانند نرده های راه پله، چهارچوب درب ها، و جعبه های ویترینی و به کارگیری رنگ طلایی خاص و ترکیب آن با طوسی روشن، جلوه منحصر به فرد این مجموعه را دو چندان می کند. در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر، باید در کنار توجه به زیبایی فضا و مواردی مثل ترکیب رنگ، طراحی ویترین و استفاده از عناصر دکوری به امنیت و حافاظت مغازه نیز توجه کرد.

همه اینها نماد های معمولی و مشخصی هستند که برای بیشتر فروشگاه های طلا فروشی استفاده میشوند. به طور کلی، رنگ های خنثی دارای ظاهری هستند که کم تر نگاه ها را به خود خیره می کند و به همین دلیل، گزینه های مناسب تری برای طراحی داخلی طلافروشی به شمار می روند. شلوغی بیش از حد در یک مغازه طلا فروشی امنیت آن را کم می کند. همچنین لازم است بدانید که همیشه طبقات پایین تر در قفسه محصولات شما، متعلق به محصولات کم اهمیت تر که معمولا مشتری زیادی ندارند، می باشد. در صورتی که قصد خرید یا سفارش دارید میتوانید از طریق شماره گیری ۰۹۱۲۷۱۷۰۲۵۱ نسبت به دریافت مشاوره رایگان و سفارش اقدام نمایید.

پس بهتر است برای طراحی داخلی ساختمان جواهر فروشی به روحیات و سلیقه بانوان دقت کنید. برای مشاهده کامل محتوا باید در انجمن ثبت نام کنید. از این رو باید در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر با دقت زیادی عمل کرد و ظرافت زیادی به خرج داد. شدت نور و درجه آن در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر به محصولات آن مغازه و حالت آن ها بستگی دارد تا با تنظیم شدت نور بتوان مطلوب ترین نتیجه را دریافت کرد. طلا فروشی ها معمولاً ظاهر کسب و کارشان یکسان است. اگر در حال حاضر به لوگوهای فروشگاه طلا فروشی هایی که دیده اید، فکر کنید اکثرا بیشتر آنها با رنگ و فونت مشخصشان در ذهنتان ظاهر میشوند. باید بهترین محصولات و ویژگیهای آن محصولات در ظاهر فروشگاه به نمایش گذاشته شود. این ویترینها و قفسههاضدضربه و مقاوم بوده و طراحی و نصب آن به بهترین شکل ممکن صورت میگیرد. طلافروشی مکانی است که کلیه اجناس موجود در آن قیمتی و با ارزش هستند که باید از طریق یک طبقه بندی صحیح و درست به بهترین شکل دسته بندی شوند و تمامی مسائل امنیتی در این چیدمان در نظر گرفته شود. در فروشگاه های طلا فروشی کالاهای گران قیمت و با ارزش وجود دارد.

به این دلیل که طلا و جواهر، کالایی گرانقیمت و لوکس است و نباید بهراحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد؛ بنابراین مکانی که طلا و جواهرات به فروش میرسد باید ازلحاظ امنیتی مناسب باشد. هرچه کیفیت این مواد و مصالح بالاتر باشد، جلوه ویترین ها بیشتر می شود و این قضیه قطعا در فروش شما هم تاثیر گذار است. نکاتی که در رابطه با طراحی داخلی دکوراسیون طلافروشی بیان میکنیم، به هرچه بهتر شدن طراحی دکور طلافروشی شما کمک بسیاری میکند. اولین چیزی که توجه مشتری را برای ورود به یک فروشگاه جلب میکند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن فروشگاه میباشد. طراحی 3d دکور قبل از انجام ویترین صورت می گیرد و بنا به خواست و سلیقه مشتری بنا به ابعاد ویترین مشتری عزیز طراحی صورت می گیرد و قابل تغییر ، ویرایش و ادیت نیز میباشد. مانکن روکشی : اکثر مانکن های روکشی در چند سایز موجود میباشند که قابل روکش با پارچه چرم ، جیر یا سرتکس که بنا به خواست مشتری با توجه به رنگ های موجود قابل روکش میباشند . بدون شک در هر مغازه ای، اولین قسمتی که مشتریان با آن روبرو هستند، ورودی است و نحوه طراحی ورودی فروشگاه، تأثیر قابل توجهی در اعتماد مشتری به شما و خرید از مغازه شما، خواهد داشت.

در انتخاب رنگ، هماهنگی با رنگ غالب دکوراسیون داخلی فروشگاه را باید در نظر بگیرید. اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که مایلید، طراحی دکوراسیون طلافروشی را انجام دهید، میتوانید از ما کمک بگیرید. طراحی ویترین فروشگاه برای جذب خریدار بخش اعظم اولین نکته ای می باشد که می بایست در طراحی داخلی دکان به آن اعتنا داشته باشید. به عنوان مثال، یک فروشگاه طلا و جواهر و یک بوتیک پوشاک مطمئناً نمی توانند از یک نوع و طرح کاغذ دیواری استفاده کنند و همه باید برای جذب مشتری، کاغذ دیواری را انتخاب کنند که کالاهای خود را به بهترین شکل نمایش دهد. برای این اتفاق می توانید کالا هایی که معمولا بیشتر خریداری می شوند را در انتهای مسیر طراحی شده قرار دهید تا مشتری مجبور شود تا انتها پیاده روی کند و به این شکل تمامی کالا های شما را ببیند. رنگ هایی که برای نورها انتخاب می شوند بسیار مهم است.

معمولا همه ما برای خرید کالای مورد نظر به معماری داخلی مغازه توجه میکنیم. این مغازه ها دارای چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون داخلی و طراحی ویترین ها در بین همه مغازه ها هشتند. دیزاین دکوراسیون داخلی مغازه : شامل طراحی و پیشنهاد و آلترناتیو های گوناگون و متفاوت جهت جذب نظر مشتری در خصوص دیوار ها ، کف مغازه ، و سقف ، بطور کلی طراحی فضا ی داخلی گالری مغازه طلا یا جواهر فروشی ، همچنین دیزاین شلف ها و طبقات پشت سر فروشنده ، کانتر یا پیشخوان ، و ساخت و نصب و تحویل آن ها . این کار به مشتری این احساس را میدهد که شما میخواهید اجازه دهید تا او با ارامش کامل و به دور از حرف زدن ها و تبلیغات الکی انتخاب کند.

اگر بتوانید اولین برداشت مثبت را به مشتریان خود بدهید قطعا در بازی طراحی لوگو پیروز شده اید. در دکوراسیون مغازه نیز همین طور است، اگر شما بتوانید اجناس و اشیا مختلف را در نقاط مختلف مغازه قرار دهید، به راحتی می توانید مسیر حرکت مشتری را طراحی کنید و به کمک دکوراسیون مغازه کاری کنید که مشتری شما تا انتهای مغازه حرکت کند و تمامی اجناس را مشاهده نماید. نکته مهمی که باید در طراحی مسیر مشتری در نظر داشته باشید این است که هیچ راه مشخص و قطعی برای ایجاد مسیر وجود ندارد و می توان مسیرهای مورد نظر را با توجه به مساحت و نقشه مغازه شما مشخص کرد و مسیر حرکت مشتری را آن طور که دوست دارید طراحی کنید. بسته به طرح مغازه شما، مسیر مشتری مشخص می شود که از کجا به کجا خواهد رفت. ابتدا باید به مسیری که مشتریان شما به آن متمایل هستند توجه کنید، سپس با توجه به این موضوع که به کدام سمت متمایل هستند می توانید مسیر مناسبی را برای حرکت مشتری در فروشگاه مشخص کنید. نکته دیگری که توجه به آن الزامی می باشد، این است که با توجه به قانون سمت راست که پیش تر عنوان کردیم، بهتر است صندوق خود را در سمت چپ قرار دهید تا از دیوار قدرت به منظور نمایش کالا های خود استفاده کنید.

بنابراین نورپردازی مطلوب، برپایی صفحه نمایش (nv) که در بردارنده تبلیغات شغلی شماست و همچنین پالت رنگی گیرا می تواند در جذب دکور مغازه طلا فروشی مشتری تاثیرگذار باشد. کاغذ دیواری مغازه باید به گونه ای انتخاب شود که مناسب نوع حرفه و شغل شما باشد. بنابراین، طراحی دیوار سمت راست در دکوراسیون مغازه، نقش بسزایی در درک کلی مشتری از مغازه شما خواهد داشت. برای قرن ها، طلا نقش کلیدی را در فرآیند تکامل انسان ایفا کرده است و در اشکال مختلفی مانند ارز، ذخیره دارایی های ارزشی، جواهرات و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. شاید برای شما نیز جالب باشد که یکی از نکات مهمی که در طراحی و دکوراسیون فروشگاه نقش بسزایی دارد، خواسته ها و نیاز های مشتریان است. نورپردازی جذاب و مناسب از دیگر خصوصیات مهم این طراحی محسوب می شود، انتخاب لامپ ها و هالوژن ها باید به شکلی باشد که هم هزینه برق کمتری را در بر داشته باشد و هم انرژی محیط و ویترین را افزایش دهد. نکته ای که شما باید همواره در نظر داشته باشید این است که همیشه اجناس جذاب تر و پر طرفدار تر را جلوی چشم مشتری قرار دهید، اگر شما اجناس محبوب را در ویترین خود قرار دهید، قدمی مثبت در جهت جذب بیشتر مشتری برداشته اید.

میتوانید با این روش به محیط اطراف خود متصل شوید. یک لوگوی پویا به شما این امکان را میدهد تا با هرآنچه در اطرافتان میگذرد مرتبط شوید. برای ویرایش لوگوی نهایی هیچ گاه دیر نیست. 5. استفاده از نورپردازی حرفه ای و بهره مندی از ال ای دی، چراغهای آویز لوکس و مجلل و همچنین تجملاتی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. در ابتدا ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که فضای استراتژیک به چه فضا هایی گفته می شود؟ وجود جواهرات زیبا که شامل الماس، سنگ های قیمتی و فلزات گرانبها می شود در درجه اول به طراحی ویترین های شیشه ای محصور نیاز دارد. استفاده شود چرا که این نوع شیشه قادر به نمایش جواهرات و طلاجات زیبای داخل ویترین نمی باشد. از صفحه nv برای نمایش آگهی های کار در فروشگاه استفاده کنید. در اینجا با برخی از آنها آشنا میشویم. از این رو رنگ در اینجا به کار ما می آید. از ارتباط آن با زنها. دکوراسیون محیط کار ، با میلانی ست همراه باشید. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. پس این امر مهم است که مشتری در این زمان که شما به ارائه محصولات خود می پردازید، راحت باشد و احساس خستگی نکند.

از آن جایی که خانم های با سلیقه ایرانی اکثر مشتریان این نوع فروشگاه ها و مغازه ها را تشکیل می دهند بنابراین هر چقدر که طراحی اصول و حرفه ای باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری از مغازه طلافروشی شما، جواهرات خریداری خواهند کرد. نور پردازی در طراحی یک مغازه طلا فروشی چه اهمیتی دارد؟ در دیواره های دو طرف ویترین هم نیاز به سلف یا طاقچه برای قرار دادن مانکن های بیشتر نیاز است که این مورد به نظر طراح دکوراسیون بستگی دارد. در دکوراسیون داخلی علاوه بر زیبایی که از اصلیترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگری مانند مسائل امنیتی فروشگاه نیز توجه کرد. یکی از اصلیترین عناصر تاثیرگذار بر دکوراسیون هر مغازه یا محیط کاری از جمله یک مغازه طلا فروشی استفاده از نورپردازی مناسب در آن است. لوسترهای شیک و زیبا می توانند پرستیژ خاصی به مغازه شما ببخشند و در نورپردازی بهتر مغازه ، اثرگذار باشند. شما می توانید از طرح های زیبا و شیک برای تزئین فروشگاه خود استفاده کنید و بدین ترتیب می توانید توجه همه را به راحتی به فروشگاه خود جلب کنید. دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی توجه همه افراد را به خود جلب کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار