آموزش صرافی کوکوین KuCoin فیلم رایگان فارسی جامع pdf دانلود ثبت نام احراز هویت ترید

آموزش صرافی کوکوین KuCoin فیلم رایگان فارسی جامع pdf دانلود ثبت نام احراز هویت ترید در باکس مربوط به ترید، بر روی گزینه Market صرافی کوکوین Order کلیک کنید. پس از انتخاب KCS به رابط جفت معاملاتی KCS/BTC هدایت می‌شوید. در این مرحله مانند تصویر پایین به صفحه مربوط به بازار معاملات هدایت می‌شوید. در تصویر زیر محیطی از اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور هست که باید کد را در آن وارد کنید. سپس در صفحه بعد که برای شما باز می شود مقابل گزینه google verification روی set کلیک نمایید.

  • اکنون تمام فعالیت‌های مالی مرتبط با رمز ارزها در چین غیرقانونی تلقی می‌شود.
  • به ایمیل خود رفته و کدی که صرافی کوکوین KuCoin برایم ارسال کرده را کپی میکنم.
  • در واقع با استفاده از اهرم فشار می‌توان تا ۱۰۰ برابر ارزش دارایی موجود در معامله را افزایش داده و سود بیشتری بدست آورد.
  • کوکوین به رشد اکوسیستم خود در سال 2020 ادامه داد که از جمله آنها می‌توانیم به راه‌اندازی بازار معاملات نقدینگی Pool-X و همچنین راه مبادله تک مرحله KuCloud اشاره نماییم.
می توانید بصورت سالیانه درصد سود مشخصی را از صرافی دریافت کنید. از همین رو پس از تکمیل ثبت‌نام، نباید احراز هویت را انجام داد. پس از اتمام ثبت‌نام وارد حساب کاربری خود می‌شوید و معاملات را شروع می‌کنید.

کاربران می توانند موقعیت ها را باز کنند ، معاملات را کنترل کنند و موجودی کیف پول را مشاهده کنند. صرافی KuCoinیک صرافی پیشرو در زمینه ارزهای رمزپایه برای تجارت دارایی های دیجیتال و ارزهای رمزپایه است. یک نکته ای که در اینجا قابل بیان است در صرافی هایی که حجم معاملاتی و نقدینگی پایین است یک مقدار Limit را پایینتر از stop قرار دهید تا درون اون محدوده فروشتان انجام شود.

ثبت نام در صرافی کوکوین در 60 ثانیه

این گزینه نیز شبیه گزینه قبلی میباشد با این تفاوت که کوپنی که دریافت میکنید برای استفاده از بازار فیوچرز میباشد. همچنان تمام کوپن ها تایم مخصوص به خود را دارند و میزان کوپن ها نیز متفاوت میباشد. برای استفاده از کوپن ها باید مدام صفحه مربوط به آن را چک کنید تا در زمان در دسترس قرار گرفتن کوپن جدید، جزو اولین نفرات استفاده کننده از آن باشید.

  • ارسال کدهای مورد نیاز صرافی کوکوین به شماره تماس ایرانی شما برابر با شناسایی IP شماست و بدیهی است که در این صورت، حساب شما بسته می‌شود و روند ثبت نام شما با اخلال مواجه خواهد شد.
  • به دلیل نبودن کد کشور ایران نمی‌توانید از طریق تلفن اقدام به ثبت نام کنید.
  • تمام سرمایه خود را در صرافی‌های خارجی نگهداری نکنید؛ نگهداری سرمایه در صرافی‌ها، خصوصا برای ایرانیان از ریسک زیادی برخوردار است.
  • با ارتقا سطح تایید حساب، میزان مبلغ قابل برداشت از روزانه 2 بیت‌کوین به 100 بیت‌کوین افزایش می‌یابد.
  • ربات‌های معاملاتی برای ردیابی و استفاده حداکثری از نوسانات بازار عالی هستند، زیرا به انجام آربیتراژ با جریان بازار ادامه می‌دهند.
کافی است ترون را به ریال تبدیل کرده و وجه خود را نقد کنید. از منوی سمت راست بازارهای اصلی را انتخاب و سپس روی گزینه‌ی ترون/تومان کلیک کنید. برای این که بتوانید در بازار فیوچرز معامله کنید، باید USDT داشته باشید.

قیمت خودرو ایرانی امروز + ماشین سایپا و ایران خودرو نرخ یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار