بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی در سال ۱۴۰۱

زیرا سایت های رقبا اگر مبلغ بیشتری برای یک سری از کلمات کلیدی پرداخت کرده باشند، بالای وبسایت شما در لیست قرار می گیرند. عواملی هستند که می توانند در کاهش و یا افزایش این مبلغ نقش داشته باشند، در ادامه به توضیح این عوامل خواهیم پرداخت. بازاریابی کلیکی شکلی از بازاریابی آنلاین است که فرد یا شرکت تبلیغکننده به ازای هر کلیک بر روی یکی از تبلیغات خود، هزینه مشخصی به گوگل پرداخت میکند. اینها کلماتی کاملاً رقابتی در صنایعی مانند قانون و حقوق، بیمه، بانکداری و بازاریابی هستند که ارزش خود را با گذر زمان هم حفظ میکنند (High Lifetime Values). این موضوع جزء قوانین گوگل ادوردز است که کاملاً به آن حساس است. خیر، گوگل ادز فقط کاربران هدف را به سایت وارد می کنند، ولی اینکه این کاربران به درستی توسط گوگل بعنوان مشتری هدف سایت انتخاب شده اند را گوگل ادز نمی تواند بررسی و اصلاح نماید. گوگل ادز شبکه تبلیغاتی گوگل می باشد که بر اساس نیازهای کاربران که جستجو می نمایند سایت هایی که کلمات مرتبط را خرید کرده باشند نمایش می دهد؛ لذا فروش سایت ها را افزایش می دهد و سودآوری آنها را بیشینه می کند.

اما این موضوع زمانی اتفاق میافتد که شما نرخ بازگشت سرمایه را به خوبی مشاهده کنید. این تبلیغات بدون نیاز به سرمایه زیاد مناسب برای هر نوع کسب و کاری بوده و به صاحبان مشاغل کمک میکند تا با کمک گرفتن از بستر اینترنت به راحتی کالا و خدماتشان را در معرض نمایش گذاشته و مشتریان خود را جذب کنند. گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجو روزانه کاربران زیادی را به خود جذب میکند. گوگل ادوردز یک روش هوشمند از سوی گوگل برای تبلیغ است که کمک میکند تا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. علامت مشخصه وبسایتهایی که با استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارند حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت است. مخاطبان این برنامه به سمت گروه های سنی مختلف گرایش دارند. البته، هدف واقعی آنها این است که خوانندگان یک وبسایت را به سمت کلیک سوق دهند.

طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰ شرکتهایی که روی سئوی محصولاتشلان کار می کنند به سئوی ویدیو می پردازند و اکثر تبلیغات و پروموشن های خود را به سمت ویدیو مارکتینگ خواهند برد. سرویس گوگل ادز برای ایرانیان بسته می باشد و سایت های ایرانی می بایست از طریق واسط هایی که در ایران فعالیت می کنند نسبت به خرید تبلیغات روی کلمات مورد نظر خود اقدام کنند که پرداخت های بر اساس ارزهای خارجی همچون دلار امریکا، لیر ترکیه و دیگر ارزها می بایست توسط صاحبان کسب و کار اینترنتی پرداخت شود. نکته ای که وجود دارد این هست که ما تا زمانی که پول پرداخت می کنیم تبلیغات ما نمایش داده می شود. بسیاری از سایتها با استفاده از تولید محتوا قوی و همچنین سئو استاندارد در طول مدت زمانی نه چندان کوتاه تمام تلاش خود را میکنند که به صفحه اول گوگل برسند. یک متخصص سئو، به کمک این الگوریتم، سعی می کند محتوای صفحه های ارزشمند سایت را طولانی تر کند. گوگل ادز چگونه به کسب و کار آنلاین کمک می کند؟

برای این منظور، صاحبان کسب و کارهای آنلاین می توانند پس از اتصال سایت خود به سرویس وب متریک، نسبت به ارجاع به منوی امکانات ویژه پنل وب متریک اقدام و ضمن ساخت کمپین و دریافت شناسه رهگیری (UTM) برای کمپین های مختلف در گوگل ادز، هر شناسه را به صورت جداگانه در پنل وب متریک به صورت لحظه ایی رهگیری نمایند. آمارها نشان میدهد، تا به امروز بیشتر از نصف کسب و کارهای کوچک و بزرگ از شیوه تبلیغات کلیکی برای گسترش کسب و کار خود استفاده کردهاند. گوگل ادز (همان گوگل ادوردز سابق)، سرویس تبلیغاتی شرکت گوگل است، که به شما اجازه میدهد، تبلیغاتتان را در نتایج جستجوی کاربران، جیمیل، یوتیوب و اپلیکیشنهای آنها نمایش دهید. چون رقابت در سئو بسیار سختتر از رقابت در گوگل ادز است، برخی کسب و کارها گزینه تبلیغات گوگل را انتخاب میکنند. بعد از آنکه فهمیدیم تبلیغات در گوگل چیست باید بدانیم که آیا در ایران میتوان از آن استفاده کرد؟ تبلیغ کنندگان باید متوجه باشن که هزینه کلیکهای GDN ارزونتر از شبکه جستجو است ولی معمولاً نرخ کلیک کمتری داره. در این روش، شما به ازای هر باری که کاربر روی بنر تبلیغاتیتان کلیک کرد و وارد سایت شما شد، باید به گوگل مبلغ مشخصی پرداخت کنید.

حتی میتوانید بعد از انتخاب (All countries) کشورهای دیگر را حذف (Exclude) کنید. در قسمت مربوط به انتخاب زبان نیز، با وجود اینکه امکان انتخاب زبان انگلیسی و فارسی (Persian) برای شما وجود دارد، اما بهتر آن است که از آیتم All languages استفاده کنید؛ چرا که در صورت استفاده کاربران از هر گونه پروکسی، زبان مرورگر آنها وابسته به IP کشوری که به آن وصل شدهاند، در صفحه جستجوی گوگل تغییر میابد. کمپین شکه جستجوی گوگل به این صورت است در کلید واژه ها و کلمات کلیدی که مشخص کرده اید، بالاتر از نتایج اصلی گوگل و بالاتر از رقبا خود در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوید.

برای اطلاع از جزییات نوع و نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادوردز و انجام تبلیغات با کارشناسان ما در تاپ ادورت تماس بگیرید. تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل با داشتن حسابهای حقیقی و رسمی ارزی می تواند در کمترین زمان ممکن اکانت گوگل ادوردز مشتریان را به صورت کاملا مطمئن شارژ کند. کاربران و مشتریان بالقوه شما میتوانند از طریق جستجوی کلمات کلیدی در گوگل به سایت شما وارد شوند و در صورت تمایل محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسبوکارهای مختلف، متفاوت است. قیمت این سرویس با توجه به خدماتی که انتخاب می شود متفاوت است. روش های تبلیغ در گوگل همانطوری که دیدید متفاوت است و شما می توانید متناسب با بودجه خود از این روش ها استفاده کنید. سپس صفحه جدیدی تحت عنوان Campaign setting برای شما باز می شود که در این صفحه می توانید تنظیمات کلی کمپین خود را انجام دهید.

این امکان در لینکدین نیز وجود دارد که با طراحی یک فرم لید بدون هدایت مخاطبان به خارج از لینکدین مشتریان خاص خود را جذب بکنید. ” باید گفت ابزاری که به وسیله آن میتوان مشتریان بالقوه را در بستر اینترنت جذب نمود. ” باید گفت ابزاری که به وسیله آن می توان مشتریان بالقوه را در بستر اینترنت جذب نمود. می توان از تبلیغات گوگل ادز در ایران استفاده نمود؟ خواهش می کنم سطحی نگر نباشید ! گوگل ادز را از کجا شروع کنم؟ برای تبلیغات گوگل از کجا شروع کنیم؟ چگونه یادگیری جاوا اسکریپت را شروع کنیم؟ عدم امکان وارد کردن شماره تماس به صورت مستقیم برای ایران؛ این مساله هم با افزودن یک کد اسکریپت به تبلیغ و استفاده از افزونه تماس حل خواهد شد. 3. در قسمت withCountry، عبارت “IR” رو وارد کنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد.

تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل با داشتن حسابهای حقیقی و رسمی ارزی میتواند در کمترین زمان ممکن اکانت گوگل ادوردز مشتریان را به صورت کاملا مطمئن شارژ کند. موارد دیگری را نیز میتوان در ارتباط با محدودیتهای ناشی از تحریم ذکر کرد که البته در مورد هیچ یک جای نگرانی وجود نداشته و برای هر کدام راه حلی وجود دارد که همکاران ما در تاپ ادورت در هر زمینه ای به شما مشاوره خواهند داد. در ابتدا باید خیال شما مخاطبان عزیز را راحت کنیم که از لحاظ نحوه و نوع عملکرد تبلیغ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. موارد دیگری را نیز می توان در ارتباط با محدودیت های ناشی از تحریم ذکر کرد که البته در مورد هیچ یک جای نگرانی وجود نداشته و برای هر کدام راه حلی وجود دارد که همکاران ما در تاپ ادورت در هر زمینه ای به شما مشاوره خواهند داد.

آیا گوگل ادز به تنهایی باعث موفقیت سایتها می شوند؟ این روش باعث افزایش بازدید سایت شما می شود. البته این بدین معنی نیست که شما به مطالب، کلیدواژه ها و سئو وبسایت خود کمتر توجه کنید؛ بهبود کلمات کلیدی و تبلیغات کلیکی کاملاٌ مکمل یکدیگرند و تبلیغات کلیکی را میتوان شبیه روغنکاری و افزایش سرعت بازدید سایت عنوان کرد که در نهایت باعث گسترش کسب و کار و فروش شرکتها میشود. اگر برای رسیدن به مخاطب هدف خود در نظر دارید بودجه قابل توجهی را برای تبلیغات هزینه کنید، پس بهتر است آن را در جای مناسب خود هزینه کنید. با ظهور اینترنت راههای کسب درآمد جدیدی به بهترین سایت تبلیغ در گوگل وجود آمده است. شما با استفاده از این کمپین میتوانید تبلیغ خودتان را در موتور جستجوی گوگل نمایش دهید و از ایرانی بودن مخاطبان خود مطمئن باشید.

سرویس وب متریک با ابزار کمپین 360 خود امکان رهگیری حرکت کاربران ورودی از گوگل ادز را توسط قیف فروش و گزارش حرارتی فراهم می آورد و بدین وسیله می توان تنظیمات گوگل ادز را بهینه کرد. پس از ساخت تبلیغات خود در گوگل ادز، با مراجعه به منوی رهگیری لحظه ایی کمپین در پنل وب متریک، می توانید ضمن دریافت ریز اطلاعات ترافیک از گوگل ادز، به صورت آنلاین حرکت کاربران ورودی را از طریق قیف فروش و گزارش حرارتی مشاهده نمائید. عدم امکان مدیریت هزینه به صورت هدفمند جهت تبدیل کاربران ورودی به مشتریان وبسایت که موجب هدر رفت بودجه مصرفی شده و سودآوری سایت را تحت تاثیر خود کاهش می دهد. با توجه به موارد فوق الذکر، سرویسی می بایست کاربران ورودی از طریق گوگل ادز را شناسایی و حرکت کاربران را داخل سایت تا رسیدن به نقطه هدف مورد نظر رهگیری نماید تا در صورت اینکه کاربران مذکور تبدیل به مشتریان سایت نشوند، سریعاً نسبت به توقف کمپین گوگل ادز اقدام و تدابیر لازم جهت تصحیح تنظیمات در آن اعمال گردد.

برای قرار گرفتن در لیست سایتهایی که در صفحه اول و در نتیجه جستجوی کلمات مرتبط به نمایش در میآیند؛ میبایست ماهها بطور مداوم روی سئو و کیفیت صفحات کار کرد تا به این جایگاه یعنی صفحه اول گوگل رسید. بعد از ساخت اکانت تبلیغات گوگل خودتان که البته این کار رایگان می باشد، باید برای کلمات کلیدی مرتبط با سایت خودتان کمپینی ایجاد کنید. مثلا اگر من دنبال خرید بلیط هواپیما باشم و در گوگل همین عبارت را جستجو کنم، در صفحهی نتایج گوگل، با کلی تبلیغ متنی از وبسایتهای مختلف روبرو میشوم که برای کلمهی کلیدی «بلیط هواپیما» در گوگل ادز تبلیغ دادهاند. در صفحهی بعد، شما میتوانید مکان موردنظر خود را برای هدف قرار دادن تبلیغ خود انتخاب کنید. گوگل این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا دستگاه خود را مشخص کنید، یعنی میتوانید تصمیم بگیرید که آگهی تبلیغاتی شما به عنوان مثال فقط در رایانه، تبلت یا موبایل به نمایش درآیند. صفحات موبایل صفحاتی شدند که ما بیشتر از خودمان، خانواده مان و عزیزانمان به آن نگاه می کنیم. در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی ساده و شفاف درباره آموزش گوگل ادوردز و همچنین سپردن آن به دست افراد کاربلد، ارائه کنیم.

توجه کنید که در آموزش این روش ما فرض را بر این گذاشته ایم که شما قبلا اطلاعات پرداخت خود را در گوگل اد وارد کرده اید. گوگل ادز این امکان را برای شما به وجود میاورد که تبلیغ خود را در صفحه اول و در بالای سایر نتایج قرار دهید. گوگل ادوردز یک روش هوشمند از سوی گوگل برای تبلیغ است که کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما جایگاه بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خود جذب می کند و کاربران بیشتر از سایر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند. کلیک کردن بر روی تبلیغات خود به هر دلیلی توسط خط مشی های برنامه AdSense مجاز نیست. این تبلیغات بدون نیاز به سرمایه زیاد مناسب برای هر نوع کسب و کاری بوده و به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با کمک گرفتن از بستر اینترنت به راحتی کالا و خدماتشان را در معرض نمایش گذاشته و مشتریان خود را جذب کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار